New Now – fra idé til suksess

unikiabok

En av de første oppdragene for Unikia var å sette sammen Sverre Steensens bok «New Now – fra idé til suksess«, en murstein på nærmere 700 sider.

Boken handler om prosessen man må gjennom fra man har fått en god produktidé til det ferdige produktet blir kjøpt av en kunde. Sverre deler av sin lange erfaring som gründer (han er mannen bak Enklere Liv-kjeden), og gir en lang rekke svært nyttige råd og tips til både gründere som har vært med en stund og nybegynnerne.

Min jobb bestod i å designe boken, kvalitetssikre originalarbeidet (der både forfatteren, en illustratør og en juniordesigner var involvert) og få det hele trygt avgårde til trykkeriet. Boken bærer nok litt preg av å være produsert i full fart (fra originnalen ble påbegynt til trykkstart gikk det rundt 6 uker), men i det store og det hele er dette en svært nyttig og leseverdig bok som bør finnes under juletreet til alle som vil noe mer enn å ha en 9-4-jobb.

Boksn kan selvsagt kjøpes i en av Unikias butikker off- og online.

Comments are closed.